“Meno-Pause

Solution”

Η Επανάσταση στην άμεση αντιμετώπιση
των συμπτωμάτων της Εμμηνόπαυσης!

Meno-Pause Solution

Η Επανάσταση στην άμεση αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της Εμμηνόπαυσης!

Τα τελευταία χρόνια, νέες θεραπείες έχουν ενταχθεί στην Επανορθωτική Γυναικολογία, αντιμετωπίζοντας τις επιπτώσεις της Εμμηνόπαυσης και επαναφέροντας τη σεξουαλικότητα της γυναίκας. Από τις πλέον δυσάρεστες επιπτώσεις της εμμηνόπαυσης αποτελεί η κολπική ξηρότητα, λόγω της έλλειψης των οιστρογόνων και κολλαγόνου, με αποτέλεσμα τη μη φυσιολογική εφύγρανση και ελαστικότητα του κόλπου, προκαλώντας άλγος κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής. Παράλληλα, η δυσπαρευνία ή κολπισμός (vaginismus), η αυτόματη αντίδραση του οργανισμού στην κολπική διείσδυση, κατά την οποία κάθε φορά που επιχειρείται η διείσδυση, οι κολπικοί μύες συσφίγγονται, προκαλεί πόνο και δυσκολία στη διεισδυτική επαφή.

Πλέον όμως τα συμπτώματα

Το ειδικά σχεδιασμένο για γυναικολογική χρήση, ενέσιμο Υαλουρονικό Οξύ, αποτελεί ένα αποτελεσματικό όπλο στον αγώνα της αναστροφής του χρόνου στη γενετική περιοχή, καθώς επιτυγχάνει ενίσχυση και ενυδάτωση του κολπικού βλεννογόνου, καθιστώντας άνετη τη σεξουαλική επαφή. Επίσης, σε περιπτώσεις χαλάρωσης του κόλπου επιφέρει ήπια σύσφιξη και αποκατάσταση του ατροφικού κολπικού βλεννογόνου.

Πλέον όμως τα συμπτώματα μπορούν να αντιμετωπιστούν με τη συνδυαστική θεραπεία Υαλουρονικού Οξέως & Αλλαντικής Τοξίνης.

Παράλληλα, η χρήση της Αλλαντικής Τοξίνης, η οποία δρα στον κολπισμό (δυσπαρευνία), χαλαρώνει τους μύες του κόλπου που εμποδίζουν τη διείσδυση. Η θεραπεία πραγματοποιείται ανώδυνα στα πλαίσια του ιατρείου, με την έγχυση των ουσιών στον κόλπο και τα αποτελέσματα της θεραπείας είναι μόνιμα!

Γιατί η Εμμηνόπαυση δεν είναι πάθηση…Είναι σταθμός στη ζωή κάθε γυναίκας!

Επικοινωνήστε μαζί μας, να σας ενημερώσουμε πλήρως