πόνος κατά τη σεξουαλική επαφή

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Δυστυχώς, ο πόνος κατά τη σεξουαλική επαφή είναι ένα αρκετά συχνό φαινόμενο στις γυναίκες. Περίπου 60% των γυναικών αναφέρουν ήπιο ή εντονότερο πόνο που εμφανίζεται κυρίως στις χειλικές, κολπικές ή πυελικές περιοχές.

Η επίπονη σεξουαλική επαφή μπορεί να προκαλέσει αρνητικές συναισθηματικές επιπτώσεις τόσο για τη γυναίκα όσο και τον σύντροφό της. Πολλές φορές, γυναίκες μάς αναφέρουν πως το αίσθημα πόνου ήταν τόσο έντονο, ώστε αναγκάστηκαν να διακόψουν τη σεξουαλική επαφή. Μάλιστα, αυτό τους προκαλούσε φόβο και αβεβαιότητα τόσο για την υγεία τους όσο και για τη διατήρηση της σχέσης τους.

Γιατί, όμως, αισθάνομαι πόνο κατά τη σεξουαλική επαφή;

Ο πόνος κατά τη σεξουαλική επαφή μπορεί να είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Στις γυναίκες νεαρής ηλικίας, ο πόνος μπορεί να οφείλεται σε μια φλεγμονή, σε γυναικολογικές παθήσεις, σε κολεοσπασμό, σε αυξημένο στρες ή σε κάποιο τραυματισμό. Σε γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, μπορεί να παρατηρείται ξηρότητα ή ατροφία του κόλπου. Η έλλειψη ελαστικότητας είναι ακόμα μια αιτία του πόνου. Βέβαια, δεν αποκλείεται και κάποια γεννητική ανωμαλία ή προηγούμενες χειρουργικές επεμβάσεις.

Πόνος κατά τη σεξουαλική επαφή: Τι μπορώ να κάνω για να τον αποφύγω;

Το αίσθημα πόνου είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό και εάν επιμένει, τότε πρέπει να επισκεφτείτε έναν ειδικό γυναικολόγο. Ο ιατρός θα μιλήσει μαζί σας, ώστε να του μεταφέρετε όλα τα συμπτώματα που έχετε και ύστερα θα πραγματοποιήσει μια εμπεριστατωμένη διάγνωση. Μια γυναικολογική εξέταση συνήθως είναι αρκετή, για να εντοπιστούν τυχόν φλεγμονές ή ερεθισμοί στο αιδοίο ή εσωτερικά του κόλπου.

Υπάρχει θεραπεία για τον πόνο κατά τη σεξουαλική επαφή;

Κάθε γυναίκα είναι διαφορετική και για αυτό τα συμπτώματα και τα αίτια του πόνου ποικίλλουν. Κατά τον ίδιο τρόπο ποικίλλουν και οι θεραπευτικές επιλογές. Φυσικά, η θεραπεία που επιλέγεται εξαρτάται από τη διάγνωση που έχει προηγηθεί. Σε κάποιες περιπτώσεις, μια φαρμακευτική αγωγή είναι αρκετή. Σε κάποιες άλλες, όμως, περιπτώσεις προτείνεται από τον ιατρό μία από τις εξελιγμένες θεραπείες που προσφέρονται στην κλινική μας.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΙΝ & ΜΕΤΑ

Δείτε αποτελέσματα ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ τις Θεραπείες – Επεμβάσεις.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΝ

Μάθετε το ακριβές κόστος για την δική σας περίπτωση.

Πόνος κατά τη σεξουαλική επαφή: Προτεινόμενες θεραπείες;

Ανάλογα με την περίπτωση και τις ιδιαίτερες ανάγκες σας, ο Δρ. Ναούμ θα σας προτείνει μια εξατομικευμένη θεραπεία. Στην κλινική μας προσφέρουμε πλήθος θεραπευτικών επιλογών. Συγκεκριμένα ο πόνος κατά τη σεξουαλική επαφή μπορεί να αντιμετωπιστεί με την εφαρμογή των μεθόδων Vagitense και ThermiVa.

Η μέθοδος Vagitense είναι η πλέον σύγχρονη μέθοδος για την αντιμετώπιση λειτουργικών προβλημάτων του κόλπου λόγω της χαλάρωσης. Η θεραπεία με τη μέθοδο Vagitense είναι πλήρως ανώδυνη, ενώ η γυναίκα μπορεί να επιστρέψει άμεσα στις καθημερινές της δραστηριότητες.

H μέθοδος ThermiVa χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση της ξηρότητας. Πρόκειται για μια μη επεμβατική διαδικασία που πραγματοποιείται χωρίς αναισθησία.

Ο Δρ. Ναούμ είναι εξειδικευμένος Γυναικολόγος ειδικός στην Επανορθωτική – Αισθητική Γυναικολογία. Ο ιατρός έχει αντιμετωπίσει πλήθος περιστατικών πόνου κατά τη σεξουαλική επαφή και αντιλαμβάνεται το πόσο αρνητικά επιδρά στη γυναικεία ψυχολογία. Ο Δρ. Ναούμ θα αναλάβει να διαπιστώσει τα αίτια του πόνου και θα προτείνει μια εξατομικευμένη θεραπεία για την άμεση αντιμετώπισή του. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί του σε περίπτωση που αισθάνεσθε κάποια ενόχληση.

Κλείστε άμεσα το ραντεβού σας!

για Αθήνα καλέστε στο 2108835100

για Θεσσαλονίκη καλέστε στο 2310244644